Tot facere nihil res industriae

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Restinguet citius, si ardentem acceperit. Sed quot homines, tot sententiae; Duo Reges: constructio interrete. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Iis igitur est difficilius satis facere, qui se Latina scripta dicunt contemnere. An eiusdem modi? Sit, inquam, tam facilis, quam vultis, comparatio voluptatis, quid de dolore dicemus?

Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Scisse enim te quis coarguere possit? Nam quid possumus facere melius? Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

Etenim si delectamur, cum scribimus, quis est tam invidus, qui ab eo nos abducat? Facete M. Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Homines optimi non intellegunt totam rationem everti, si ita res se habeat. Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Hoc ille tuus non vult omnibusque ex rebus voluptatem quasi mercedem exigit. Igitur ne dolorem quidem. Semper enim ita adsumit aliquid, ut ea, quae prima dederit, non deserat. Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; Quantam rem agas, ut Circeis qui habitet totum hunc mundum suum municipium esse existimet?

Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Haeret in salebra. An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Magna laus. Neque enim disputari sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest.

Tot facere nihil res industriae

October 25, 2020
12:00 - 12:30