Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Quamquam in hac divisione rem ipsam prorsus probo, elegantiam desidero. Quid nunc honeste dicit? Quid ergo attinet gloriose loqui, nisi constanter loquare? Duo Reges: constructio interrete. Qui est in parvis malis. Ergo, si semel tristior effectus est, hilara vita amissa est? Rationis enim perfectio est virtus;
Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Nec enim ignoras his istud honestum non summum modo, sed etiam, ut tu vis, solum bonum videri.
Hoc est non dividere, sed frangere. Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio. Stoicos roga. Egone quaeris, inquit, quid sentiam? Suo enim quisque studio maxime ducitur. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum; Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Vos autem cum perspicuis dubia debeatis illustrare, dubiis perspicua conamini tollere. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Egone quaeris, inquit, quid sentiam?
Neque enim disputari sine reprehensione nec cum iracundia aut pertinacia recte disputari potest. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Mihi enim satis est, ipsis non satis. Quis enim confidit semper sibi illud stabile et firmum permansurum, quod fragile et caducum sit? Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. In quo etsi est magnus, tamen nova pleraque et perpauca de moribus. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Nam his libris eum malo quam reliquo ornatu villae delectari.